• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Fråga angående Banky

Lina

Viktig medlem
Poäng: 42
Blev medlem
1 Februari 2016
Meddelanden
64
Mottagna reaktioner
7
Poäng
42
Jag har gjort en ansökan via Banky. Fick preliminärt beviljad.
men är de någon som tagit lån där och vet om dom tagit en bisnode på mig innan eller gör dom de när man lagt till borgenären?
Undrar för jag skäms att fråga familjen om att vara borgenär.
mrn vet jag att jag är godkänd och att de enda som krävs är borgenär så är det värt att fråga men ska jag sen nekas då känns de jobbigt att fråga nån i familjen.
Någon som haft lån hos dom och vet hur de går till?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

svensson__

Viktig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
10 Juli 2018
Meddelanden
91
Mottagna reaktioner
36
Poäng
137
Banky är rätt hårda när dom kollar på ens medsökande. Dom kollar mer på medsökandes kreditvärdighet än dig.
Blev beviljad med en borgenär som har haft skuld hos kronofogden och som syns. 60 000:- som efter 4 inbetalningar kan höjas om man/jag önskar.
Räntan är såklart totalt urusel, men hjälpen som handläggaren gav var kanon. Så nöjd med lånet jag fick för att få livet att gå ihop.
 

Nelyh

V.I.P
Poäng: 167
Blev medlem
6 September 2020
Meddelanden
309
Mottagna reaktioner
41
Poäng
167
Blev beviljad med en borgenär som har haft skuld hos kronofogden och som syns. 60 000:- som efter 4 inbetalningar kan höjas om man/jag önskar.
Räntan är såklart totalt urusel, men hjälpen som handläggaren gav var kanon. Så nöjd med lånet jag fick för att få livet att gå ihop.
Ytterligare förutsättningar på din godkända borgenär? Äger boende?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp